sobota, 11 kwietnia 2015

Wycieczka - Częstochowa 21.03

Cześć, w dzisiejszym poście chciałabym Wam opowiedzieć trochę o mojej wycieczce do Częstochowy. Wycieczka odbyła się dzień przed moimi urodzinami, więc uznałam, że był to prezent na moje urodziny. Jechała z nami pani katechetka, siostra zakonna i jeszcze jedna pani. Wycieczka była bardzo ciekawa. O godzinie 8 była zbiórka, nie daleko mojego domu, gdyż jechaliśmy pociągiem, a dworzec jest kilka kroków od mojego domu. Jechaliśmy 2 godziny. W Częstochowie zwiedzaliśmy Jasną Górę, ale po drodze na Jasną Górę było kilka równie ciekawych atrakcji. Byliśmy na wieży, w skarbcu itp. Powróciliśmy ok. godziny 19.



















































3 komentarze:

  1. Fajna taka wycieczka. Śliczne zdjęcia ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, że takie wycieczki są fajne ;) Zdjęcia robiłam ja i nasi opiekuni :)

      Usuń
  2. Niezbyt przepadam za tym miejscem, ale wycieczki (a zwłaszcza klasowe) uwielbiam!
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń