czwartek, 9 kwietnia 2015

Smutek, strach, samookaleczanie...

Cześć, dziś chcę opowiedzieć o trzech (według mnie) rzeczach, które mi w ostatnim czasie towarzyszyły. Jest, to okropne, gdy człowiek jest obrażany i większość osób, które kiedyś Cię lubiły, nagle Cię opuszczają... Chciałam dziś przytoczyć kilka cytatów i obrazków mówiących o tych właśnie rzeczach.

'Sa­mooka­lecze­nie.. 
jest częs­to niemym krzy­kiem o po­moc w świecie, 
w którym nikt ni­kogo nie słucha..'













Muszę również wyjaśnić czemu tak długo nie pisałam. Było to związane z nauką do testu i samym testem, ale będzie o tym osobny post.

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, że poruszyłaś ten temat..

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie był on prosty, ale był bardzo związany ze mną więc stwierdziłam, że się tym podzielę.

      Usuń
  2. Hej Lauro. Przejżałam twojego bloga. Ten post w szczególności mnie zainteresował. Odrzucenie przez klasę boli. Wiem o tym doskonale. Chodziłyśmy przecież do jednej klasy. Wiem jak się teraz czujesz. Pozdrawiam cię bardzo Ania z Londynu. 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń