piątek, 20 lutego 2015

Liebster Blog Award


Zostałam nominowana przez Jessi.


PYTANIA
1. Jak masz na drugie imię ?

Na drugie imię mam Martyna.

2. Jak chcesz mieć na trzecie imię ?

W sumie jeszcze nie wiem dokładnie jak chcę mieć na trzecie imię, ale na razie myślę nad imieniem Daria.

3. Jakie państwa udało ci się zwiedzić ?

Udało mi się zwiedzić część Czech, trochę Słowacji i małą część Bułgarii.

4. Jak często dodajesz posta na swoim blogu ?

Wtedy kiedy nie jestem zmęczona i mam chęć do pisania. Staram się jak najczęściej znajdować chociaż chwilę, ale jest to bardzo trudne.

5. Ile chciałabyś mieć w przyszłości dzieci ?

Myślę nad jednym, a dwójką dzieci.

6. Jaki masz kolor włosów?

Ciemny brąz, trochę czerni. W świetle czasem wydaje się, że jest to jasny brąz więc już sama nie wiem.

7. Twój ulubiony cytat.

"Wszyscy rodzimy się szaleni. Niektórzy już tacy pozostają."

8. Czy żałujesz czegoś ?

Żałuje wielu rzeczy. Głównie są to czyny moje wobec innych, ale nie chcę tutaj ich pisać, ponieważ zajęłoby, to sporo czasu.

9. Wolisz kupować buty czy spodnie ?

Bardzo ciężki wybór, lecz chyba wybiorę buty. Chciałabym mieć wiele ładnych butów w mojej szafie, lecz nie mogę, bo niszczę bardzo szybko buty. Więc gdyby zachciało mi się takich nike, to nie ma szans na ich zakup, bo zostałyby zniszczone w ciągu paru miesięcy lub nawet tygodni.

10. Twój ulubiony blog który czytasz ?

Ulubiony blog, to blog Angeliki Muchy (littlemooonster96) i osoby która mnie nominowała.

11. Twój ulubiony sport :) ? 

Moim ulubionym sportem jest koszykówka, piłka ręczna, tenis stołowy i piłka nożna (ale nie umiem w nią grać) 


Ja nie nominuję nikogo.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz