poniedziałek, 16 lutego 2015

Gry - moja miłość

Cześć, w dzisiejszym poście chciałabym Wam opowiedzieć o tym w jakie gry gram. Jestem typem gamera, ale nie no life... 


1. Grałam kiedyś w minecrafta, ostatnio do niego wróciłam, ale tylko dlatego że znajomi chcieli sobie pograć.












2. Sims 2,3,4 po prostu uwielbiam! 






















3. Super Meat Boy - wkurzająca gra














4. NFS World - polecam wszystkim którzy kochają wyścigi 


5.Unturned - miła gra do pogrania ze znajomymi













Jest jeszcze wiele gier, które bym chciała i mnie interesują, lecz gdybym miała tutaj wszystkie umieścić nie wystarczyłoby czasu.
_________________________________________________________________________________
Z góry przepraszam, że nie było tyle dni posta, ale gdy chciałam coś napisać wywalało mi internet... W nagrodę dziś w godzinach wieczornych pojawi się post.

11 komentarzy:

  1. No bardzo dużo fajnych gier wy pisałaś aż chce się pograć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kocham oglądać youtuberów grających w gry :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś nominowana do Liebster Award więcej na blogu http://szalona-jessi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nadal gram w Minecraft i The Sims, haha :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Minecraft się znudził na obecną chwilę ;)

      Usuń
    2. Mnie Minecraft się znudził na obecną chwilę ;)

      Usuń