sobota, 13 czerwca 2015

10 rzeczy, które mnie denerwują

Cześć, w dzisiejszym poście chciałabym się z Wami podzielić rzeczami, które potrafią mnie bardzo zdenerwować. Rzeczy i sytuacje, które mnie denerwują zdarzają się na porządku dziennym i sądzę że większość z nich każdy z Was doświadcza.



1. Przechwalanie się

- Mam taką super spódnicę, dopiero co ją kupiłam. Wyślę Ci zdjęcie jak w niej wyglądam.


2. Wyzwiska

- No i co się patrzysz na mnie Ty piz*o!


3. Przerywanie mi, gdy coś mówię

- Wczoraj widziałam tą książkę i uznałam, że warto ją kupić. Są w niej ciekawe zadania i ...
- Widziałam filmiki jak wypełniają te zadania i są naprawę fantastyczne!


4. Pytania o najprostsze rzeczy np. na lekcjach

- To wychodzi 64. 
- Jak to?!! Przecież, to dodać to, wychodzi 63.
- Pewnie źle policzyłaś, zaraz podejdę i sprawdzę.
- Niech mi to pani wytłumaczy!!

( I tak co lekcję)


5. Powtarzanie piosenki lub reklamy w telewizji/radiu "co 5 sekund"

- Media ekspert!! Włączamy niskie ceny!!
[2 minuty później...]

- Media ekspert!! Włączamy niskie ceny!!

[5 minut później...]

- Media ekspert!! Włączamy niskie ceny!!


6. Upominanie na lekcjach

Kolega nie pisze na lekcji...
- Pisz to co inni!!!!!!!!

- Nie.

- Albo, to zrobisz albo idziemy do dyrektora. Pisz!

- No dobra.

(I tak co 5 minut)


7. Ogromna ilość zdjęć jednej osoby na facebooku itp.

....... ......... dodała zdjęcie 1 min temu
....... ......... dodała zdjęcie 2 min temu
....... ......... dodała zdjęcie godzinę temu

[...]

8. Nudna konwersacja.

- Hej
- Hej
- Co tam?
- A nic. A u Ciebie.
- Też nic. A co robisz?
- Leżę. A Ty?
- Siedzę.
- Aha.


9. Obrażanie się o byle co

- Jutro umówiłam się z .... i nie pójdę z Tobą, ale to tylko jutro.
- Czyli wolisz ją, ode mnie?! Ale z Ciebie przyjaciółka!!
- Chyba mogę raz wyjść z kim innym?!!
- Dobra weź mnie już nie wkurzaj! Nara, fajna z Ciebie przyjaciółka!


10. Kiedy wcześnie robi się ciemno

20 Grudnia, godzina 16

- Hmmm... Która godzina... 19?

*Patrzy na zegarek*

DOPIERO 16?!!!!

3 komentarze:

  1. http://wikiandmarta.blogspot.com/ Obserwacja za obserwacje,komentarze za komentarze?:) Zapraszamy! + Bardzo fajny post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to równiez denerwuje :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń