wtorek, 10 marca 2015

Moje hobby - gra na gitarze


Cześć! W dzisiejszym poście chciałam opowiedzieć o moim hobby, a mianowicie o grze na gitarze. Cała przygoda zaczęła się ok. 3 lat temu. Interesowało mnie, to jak inni grali na gitarze. Chciałam zostać samoukiem. Kupiłam gitarę i zaczęłam wymyślać sama różne chwyty. Potem nastał okres kiedy postanowiłam zrezygnować, powiedziałam 'To nie dla mnie'. Moja gitara została rzucona w kąt do momentu kiedy usłyszałam, że katechetka uczy gry na gitarze. I tak to się zaczęło i ciągnie się aż do dziś. Na początku było ciężko, chociaż zaczynałam od banalnej piosenki, ale wtedy dopiero miałam takie pierwsze porządne zetknięcie się z gitarą. Krok po kroku, a doszłam do pierwszego sukcesu. Miałam zagrać na klasowej wigilii. Wielki zaszczyt! Systematycznie ćwiczyłam, by wypaść jak najlepiej. Potem zaczęły się koncerty na różne okazje, najpierw w klasie, potem w szkole, a teraz gram już poza szkołą. Oczywiście nie gram sama, bo jest nas liczna grupka, ale i tak bardzo się cieszę, że tak daleko doszłam. Dlatego pamiętajcie, kiedy chcecie coś osiągnąć nie poddawajcie się!!








6 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam grać na gitarze. Podziwiam ;*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mogę tak powiedzieć i zaczęło się to od tego, że w końcu kupiłem swoją gitarę. Jestem przekonany, że bardzo fajnie na stronie https://www.eostroleka.pl/dobra-gitara-klasyczna---cena-nie-jest-gwarantem-jakosci,art83104.html opisano to jaką gitarę klasyczną najlepiej wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hobby, sama coś próbuje, ale na razie nie brzmi to jeszcze za dobrze. Przeglądałam już sklep instrumenty muzyczne zakup gitary to pierwszy krok oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat jeśli chodzi o mnie to ja również jestem wielką zwolenniczką gry na gitarze i muszę przyznać, ze jest to świetne zajęcie. Jak również czytałam na stronie https://stalowemiasto.pl/artykuly/artykuly.php?mode=pokaz&id=50579 to na ten moment dokładnie wiem jak wybrać właściwą gitarę akustyczną.

    OdpowiedzUsuń