piątek, 30 stycznia 2015

O mnie

Cześć, opowiem Wam dzisiaj kilka słów o mnie, czyli co lubię robić itp.

Mam na imię Laura i mam 12 lat. Urodziłam się 22 marca, czyli za nie długo będę miała 13 lat. W tym roku mam dużo testów, więc nie wiem jak będzie z moją aktywnością, ale postaram się pisać w jakieś wolnej chwili na jakiś ciekawy temat. Uwielbiam tańczyć, śpiewać i grać na gitarze. Należę do grupy gitarzystów, którzy grają na różnych imprezach szkolnych np. koncerty. Z pozorów jestem grzeczną dziewczynką, ale tak nie jest. Jestem normalną dziewczyną, czyli na luzie. Niestety zwierzątka już nie mam i trochę mi to przeszkadza, lecz myślę że nie chcę mieć zwierzątka, bo jest to jednak duży obowiązek.

To tyle, do zobaczenia. Życzę miłych ferii tym, którzy je mają, a tym którzy ich nie mają życzę miłego weekendu.





3 komentarze:

  1. Prowadzisz naprawdę fajnego bloga =D Bardzo ładny design i ciekawa notka =)
    Dlatego też obserwuję Twojego bloga i będę na niego wpadać częściej =)
    Czy mogłabym liczyć na obserwację z Twojej strony także na moim blogu? =) Bardzo mi na tym zależy <3

    http://luxwell.blogspot.com/2015/01/long-absence.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post jak na sam początek! Bardzo podoba mi się twój design :) Życzę ci powodznenia w blogowaniu ;) Również mam 12 lat xD ja niestety nie gramna gitarze lecz śpiewam od małego :)
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/2015/01/ulubiency-stycznia-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny design<3 Życzę powodzenia w blogowaniu!!!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    annestyle15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń